Saturday 4 November 2017

Ic Markeder Forex Spreadene


International Capital Markets Review Besøk nettstedet. I min 8 års handel har jeg den verste prismanipuleringen jeg har sett. Jeg har handlet med dem i over et år og i min 8 års handel har de vært den verste megleren jeg har hatt jeg ville ikke anbefale noen som åpner en konto hos dem. I løpet av årene har handler blitt åpnet uten at jeg setter på handler. De vil alltid si at vi ikke hadde noe med det å gjøre. Den eneste tingen som virkelig gjorde det, var at de jakte på min Stop Loss akkurat , tok ut handelen min og da handlet fortsatte i min retning. De ba meg bevise at de gjorde dette, jeg ba dem bevise at de ikke. De opererer som en markedsfører, men kaller seg ECN. Tilsynelatende er standardkontoer sanne ECN som de merker opp minst 1 pip til prisen, men de sier at de ikke gjør prismanipulering. Hva virkelig fanget min oppmerksomhet er at prisen på plattformen min er forskjellig fra budet og spørsprisen som de gir deg. Jeg har trukket alle mine penger, og vil lukke min acc ount når det er behandlet Hvis du ikke vil at handlerne dine manipuleres, bruk ikke denne megleren. Jeg opprinnelig opprettet en konto på grunn av alle de gode vurderingene, men nå begynner jeg å tenke, et godt antall av de anmeldelsene er mest sannsynlig falske. av IC Markets sendt 1. mars 2017. Som pr tick-dataene vi sendte til deg, flyttet markedet klart til ditt forespurte stoppfall og utført til den første tilgjengelige prisen når den hadde utløst. Prisen som stoppet deg ut, kunne også sees på tvers av alle andre meglere, det vil si denne handel ville ha stoppet uavhengig av megleren som du handlet med. Et marked står tydelig at det er en 1 pip markering på standardkontoen, siden det ikke er noen provisjon. Se under linker som viser dette. For å unngå høyere kostnader anbefaler vi sterkt handel på vår True ECN MT4-konto. Disse er råvarer vi mottar direkte fra våre likviditetsleverandører. IC Markets er blant de mest konkurransedyktige meglerne globalt for våre FX-produkter og bruker True E CN-konto sikrer at du kan dra nytte av dette. Sammere, Data Farmers. Jeg søkte som amerikansk statsborger og gikk gjennom søknadsprosessen til det punktet å faktisk laste opp alle dokumentene. Etter som de informerte meg om at de ikke aksepterer amerikanske statsborgere, dette kunne ha lett klargjøres i begynnelsen av prosessen De har muligheten til å søke fra USA i rullegardinmenyen, akseptere en amerikansk adresse og telefonnummer, som oppfordrer deg til å fortsette og laste opp dokumenter. De er tydelig oppdrett for data Scammers Clearly. Svar fra IC Markets sendt 16. januar 2017. Takk for din tilbakemelding, Ian Du har rett Vi vil gjennomgå og oppdatere vår søknadsprosess for å sikre at vår amerikanske statspolitikk er tydelig formidlet under registreringen. Dessverre forhindrer amerikanske CFTC-regulering amerikanske innbyggere ikke QEP fra handel med meglere utenfor USA Som IC Markets er en regulert megler i Australia, er vi pålagt å overholde denne CFTC-regelen. Vi blokkerer ikke amerikanske borgere fra regis tering via vår nettside som vi tillater kvalifiserte kvalifiserte deltakerne QEP s som definert i regel 4 7 i vareloven og utvekslingsloven for handel med IC Markets. peter sunardi indonesia Handelskonto 3XXXX4.Tuesday, 3 februar 2015.icmarket er en sann svindel , manipulere pris chf jpy for å tørke ut kontoen min Det skjedde akkurat på 05-12-2014 15 30 det øyeblikket 15 29 Jeg så prisen chf jpy falt til 123 400 og jeg vet absolutt at dette paret vil bli bullish etter sving lav Da jeg vent til prisen stiger igjen nøyaktig på 15 30 00 Jeg kjøper totalt 2 masse 1 mye for sikring av min tidligere handel til pris 123 659 med billett nr. 6 956600 min egenkapital har fortsatt - 800 usd på den tiden da jeg klikker på buy order og handelen utført innen 2 sekunder nettopp på 15 30 02 all handel nær og marginal ring bestillingen min er stengt på posisjon 123 400 med 1208 50 usd tap Da ser jeg tilbake til bestillingsloggen min, jeg er veldig overrasket tilsynelatende min kjøpsordre kjøringspris hopp over 471 pip utført på 124 130 an d lukker på 123 400, men jeg så ikke prisfallet igjen og ikke eksisterer i 1 minutts graf. Deretter gjør jeg et sammenligningsdiagram med jpy på min datamaskin med min server i USA som jeg også kjører mt4-programvare. Jeg ser to forskjellige diagrammer jeg Vedlegg skjermbilde for bevis Jeg hadde gjentatte ganger sendt e-post til icmarket, hvorfor dette kunne skje, men Mr sun choi kan ikke svare på teknisk, hvorfor handelen min kan lukkes på stillingen som ikke eksisterte i grafen sin. Jeg har også et bevis på at ICM mt4 server på hongkong dc og main server vise forskjellig pris samtidig og chf jpy pair viser forskjellig pris på annen tidsramme samtidig som ikoner angir serveren sin plassert på equixnix newyork, men jeg fant faktisk broen server på hongkong dc moskow og New Jersey alle deres server ytelse er veldig dårlig, lag, latens veldig høy tapt forbindelse bla bla Og de lar deg handle med sin søppel server. anand venkat India Trading konto 3XXXX8.Thursday, 10 juli 2014.More Overraskende å klientene som er til høyre og feil side er begge løs, derfor kan ingen bestille overskudd og også lide tap Nå små tap de vil kompensere, men jeg så et innlegg av noen ikke kompensert 500 ok det er bare trist store tap godt, sa han til jeg på telefon mange ting en jeg vil dele her jeg har aldri kompensert noen 8000 så vel dere alle som har blitt utrodd, har til Google denne tråden forhåpentligvis leser du denne guden villig lykke til deg. Nå er mine enkle spørsmål som følger hvorfor skjer det ikke en serverkrasj under andre flyktige kunngjøringer som FOMC eller den australske guvernørens tale som skjedde den dagen som var enda mer flyktig enn NFP da jeg var kort AUD USD fra begynnelsen av den siste korreksjonen, den høyeste prisen og funnily hvorfor gjør prisen de vet gir deg 500-1 til å utnytte som en aggressiv handelsmann eller godt etter å ha vært i bransjen for lenge, skjønner hvordan du bruker det til din fordel, og vi vet alle at megleren selv vil at du dermed åpner p Osisjoner siden disse gutta bare gjør bevegelser i millisekunder, er så raske de stopper deg ut siden du har satt det på 80, ok, det kan ikke hevdes å stoppe ut, men hvorfor andre ærlige nettsteder som du har hatt krysshistorie som den største meglere ikke navngi noen til tiden blir spurt de aldri engang nådd sine priser nå jeg snakker om ekte ECN meglere som disse gutta hevder å være den største i verden, dette er bare en av mange av deres triks jeg kan bevise alt dette bare ventet på riktig tidspunkt for å fange dem Selskapet slettet min handelslogg fra min MT4 logg historie for 3. juli i min datamaskin mappe viser ingen handelssikker jeg har skjermbilder av dette som jeg vil legge inn kort så vel som overraskende har blitt fanget gjør dette rett og slett fordi de er ekte nitwits å sende bevis på en kontoutskrift som viser meg handel på denne dagen siden ingen vil tro på at jeg legger inn min, så jeg vil legge ut den e-posten eller videresende den eller hva en senior FPA membor anbefaler meg å gjøre nå som det inneholder deres e-post fra en av deres ansatte som viser meg handel på denne dagen Dette er bare starten på galskapen som jeg skal eksponere en etter en. Mange kunder kan få kompensasjon fra dette lykke til alle. Dechwale Singapore Trading konto 3XXXX4.Tuesday, July 1, 2014.My erfaring i forex markeder er ca 2 år pluss Det er så mange megler rundt Internett jeg har prøvd før Så langt er min erfaring med IC Markets mest tilfredsstillende en De er best av det beste jeg er veldig tilfredsstillende med sin handelsplattform, prismåte, sitat, spredning, innbetaling av penger, innskuddsprosessen osv. Kjenne sterkt for ny handelsmann eller enhver seriøs handelsmann fra verden. Hold den på IC Markets, du er den beste. Lukas Switzerland Trading konto 2XXXXXXXX2.Tuesday, April 15, 2014. Jeg har en veldig god opplevelse med IC Markets, deres spreads, provisjonsraten, service og utførelseshastigheter er de beste i markedet. Jeg fant ingen sammenlignbare ECN FX Broker i Europe. Perfect cho is for meg fordi jeg bruker Scalping EAs. Veldig gunstig å handle med en nedsatt provisjon på 5 50 per runde omslag. Jeg kan anbefale å få rabatten. Kontoåpningen var veldig rask og ukomplisert. Jeg har også opplevd pålitelig kundeservice og hjelpsomt personale så langt , ICM er den beste FX Broker jeg har jobbet med i de siste årene. Iran Indonesia Trading konto 2XXXXXXX1.Sunday, 29 september 2013.Dette er og utmerket megler, jeg har en konto i 3 måneder Innskuddspenger er veldig enkelt, så er det For atdrwal pengene pengene tilbake på kredittkortet mitt i 2 dager maks Jeg liker sprøyter mest, de er lave Jeg tror ikke at noen megler er bedre enn IC Markets. Malcolm Kypros Trading konto 2XXXXXXXX2.Sunday, 2 juni 2013.Jeg har brukt denne megleren i omtrent en måned og tenkte at jeg ville legge igjen en anmeldelse her Jeg vet at en måned ikke er lang tid, mutter de har vært en god megler Dette er min erfaring med dem så langt.2 Ingen handelsforsinkelser.3 Rask uttak og innskudd.4 Utmerket kunde ser vice. Jeg har brukt EAer, og de er ok med denne typen handel. De er en stor megler, og jeg håper de blir som denne. Sjarmerende Bulgaria Trading-konto 2XXXXXXXX6.Thursday, 30 mai 2013.Meget merkelig anmeldelse nedenfor, vet alle den megler sprer seg utover slutten av dagen og på markedet Lukk NY på fredag ​​Dette må være en ny handelsmann uten erfaring med å bruke ECN meglere, veldig trist at de har lov til å poste. Jeg har en god opplevelse med IC Markets, deres sprekker, service og Utførelseshastigheter er det beste i markedet, ikke noe negativt å si. Min personlige kontoadministrator kaller meg alltid minst 1 gang hver måned for å sjekke på handelen min og se hvordan jeg er, dette er den beste servicen jeg har hatt fra megler jeg bare har ønsket at de hadde en webtrader som er det eneste negative. Anbefalt. Leventis Brussel skriver anmeldelsen i Frankrike som onfamily besøk Handelskonto 2XXXXXXXX8. Lørdag 18. mai 2013.Her er en sannhet om IC-markeder etter en rekke samtaler jeg laget til dem på grunn av deres inn Effektivitet de reagerte på som følger.1 I begynnelsen da jeg startet med dem og ringte flere ganger for plattformfrysende problemer, takk Gud, jeg holdt alle mulige bevis for at skrive chatmeldinger, skjermbilder og videoopptak osv. De sa at plattformen ikke fryser og at det er ditt min slutt og internettforbindelse og et øyeblikk de overbeviste meg og jeg forandret internettleverandør de også nevnte. For meg å få VPS til en ekstra kostnad eller et minimums tradingvolum.2 da jeg fortsatte med dem og møtte problemer jeg var alltid den med feil, for ikke å nevne at da jeg var interessert i å ha en MAM-konto, var Angus den eneste ansvarlige for dette. Jeg fortalte meg at det var bra for dem som jeg var i en annen megler før han ikke hadde mt4-plattformen og da jeg var klar til å gå om bord til firmaet sitt, sa Angus at de trenger minimum 5.kontoer og rundt 20000 usd hmmm.3 etter at mine klager om fryser på slutten, anklaget de meg for at alt er fordi jeg ikke vet hvordan forex markedet fungerer og CFDS hmmmm dette er min tredje megler og eneste grunn til å tilknytte tothem. was mt4i plattformen Som Angus said. ok Angus så hvis jeg ikke klager på problemer jeg ma god klient og vet om forex sjekk deg selv bilder i live tråd og snart video og fortell her på mengden som jeg fant også dette. Bildene på disse bildene kan du se noen sannheter som kan komme, men er ikke nevnt hvor som helst, det verre er når du ser mini-terminalen som vises. En annen pris, det nåværende lyset, jeg oppfordrer handelsmenn til å har videokamera - lysskjerm - skype-opptak for bevis som det jeg fikk og holde styr på alle chat - og e-postmeldinger from.3 Etter at jeg ble en reell byrde for dem som det alltid var å sende proofs etc og ringe for ineffektivitet, youtube og bedt om tilbakebetaling etter at de ikke har feed no. price feed-inaktiv plattform i over en time Angus sender meg en epost som sier at min fortsettelse med dem medfører en risiko for deres virksomhet og så vår avtale slutter og har tid til å lukke mine stillinger som er i drawdown på syv dager. Hmmmm Jeg må påskynde Angus å miste eller vinne tiden presser meg og nevnte at jeg ikke kan publisere noen e-post før deres samtykke. Hmmm hva er du redd for. KONKLUSJON JUDGE og DECIDE.-Jeg m ikke arbeider mot denne GUYS, men det er det jeg opplevde med dem. Jeg håper earnforex ikke censurerer sannheten og her som en domstol i internettdemokratiet er bare sannhet som har blitt uttalt og i noen tanker alle mulige bevismidler er tilgjengelig written. audio, video, bilder .- veldig mistenkelig for meg, og som sagt også fra et annet medlem her i vurderinger av Ic-markeder, er alle deres PERFEKTE REviEWS 90-95 fra Australia, har samme skrivestil og uttrykk . sannsynligvis alle disse skrivingene gikk til samme skole og hvis du ser andre vurderinger for det meste utenfor Australia, er de veldig forskjellige. VERSTE MULIGE RESERVER De nevner ord som. frys, ingen forbindelse, under nyhetsproblemer, kommunikasjonsvansker osv. Jeg er enig med dere og jeg omfavne internettdemokratiet. Jeg var med 2 andre meglere den eneste gangen jeg hadde ringt dem, var jeg bare sende administrative papirer til styret på, eller når jeg gjorde nå noe, men migrert som de var 1dealing skrivebord, ingen MT4-plattform. På 2013-05- 14 kort om å nevne en avbrudd av fôring av IC-markeder for dem som vil sjekke historien, går som følger.1 Jeg skrev i første omgang en epost til Angus. den eneste som var ansvarlig for slike tilfeller, var den eneste som jeg hadde prøvd å kontakte enda noen andre, da jeg var opprørt for uheldigvisen, som fortalte meg beklager at han ikke kan gjøre alt som bare Angus kan gjøre. Der er min email. after katastrofen på serveren ikke er fôr av 09 53 28 gmt 1 11 53 28 plattformtid 09 53 28 Ring til IC Markets, varighet 05 36 dermed tapet som jeg opprettholde uten å kunne bli opptatt og innspilt på skype-stemmeopptak min før denne arrangementsprisen som ble funnet i den tiden feed var 0 9961 Jeg hadde nevnt deg om 0 9961-0 9966 på samtalen så faktisk pris som. platform begynte å jobbe igjen feed er 0 9908 tid 11 42 gmt 1 så For stillingene jeg hadde åpnet vil jeg bli refundert for totalt beløp, som det øyeblikket jeg ikke hadde noen mat, var jeg på en eller annen måte forpliktet til en passiv drawdown. I andre tilfeller ville jeg revendicate refusjon. Takk for din reaksjon på denne saken. Angus svarer og ber om stillinger som ble berørt, og her er min e-post. Jeg tror jeg var veldig klar jeg har nevnt siden vår samtale hvem t var prisen Det er et skype-opptak av samtalen vår 0 9960-0 9966.Trade ID 4530902,45838310, 4538396,4540431, 4540431, 4540465,4540580,4540848,4554375,4554463.Kvantum totalt 4 70 lots. Open time 2013 5 09 16 25,2013 05 09 17 24 18.2013 05 09 17 26 00,2013 05 09 20 12 53,2013 05 09 20 15 07,2013 05 09, 20 22 26, 2013 05 09 21 03 39, 05 53 26, 2013 05 09 06 00 06. Lukk tiden de ikke ble lukket dårlig dårlig påvirket av drawdown siden tilkobling avbrudd til gjenkobling når sjekke tiden du nevnte.12 53 prisen var 0 9926, men faktisk da plattformen begynte å fungere igjen til min slutt som en kunden prisen var 0 9908.Jeg ber deg om å refundere kontoer proporsjonalt for denne drawndowns med pip tap av 0 9960 - 0 9926 eller bedre pris nærmere 0 9908 eller til og med nåværende pris gunstig for deg i forhold til .----- På telefonen da jeg ringte Not Angus, men Jean Paul Du Toit hadde svart, og jeg har dette opptaket nevnt for ham at det ikke var mulig å handle og nå er den faktiske prisen 0 9960.0 9966 AUDUSD han bekrefter at vi sjekker ting senere, og nå må de etablere tilkobling som tar mer enn en 1 time. then Angus kommer med en løsning for å refundere drawdownen under ikke-feed fra icmarkets plattformen jeg si nei mate du handler uten mat, kanskje bønn for markedsretning. og nevner listen over posisjon og en potensiell tilbakebetaling. da kommer han igjen senere og sier Posisjonene var i drawdown før ingen mat uansett og ic markeder vil ikke refundere meg 1100 - usd noe Angus hadde konkludert. For Guds skyld beholder du meg med åpne posisjoner i inaktivitet, og du Angus den profesjonelle kommer til å si at du ikke er ansvarlig for den ekstra drawdownen i løpet av DIN NO FEED der jeg min konto har lidd av en passiv drawdown på grunn til ingen feed-Død plattform DIN PLATFORM INEFFICIENCY som du kanskje vet, og hvis du ikke kjenner deg, kan du opprettholde posisjoner i drawdown for et life. time så lenge du hekker og slipper ut din vurdering. han kommer med en e-post som sier at mange av problemene fryser av plattformen som andre klienter også protesterte samme dag skyldes at han skriver. Mange av problemene du har gjort oppmerksom på, har egentlig ikke vært problemer, heller ikke forstår du MT4 plattform og hvordan forex og CFDs jobber. THANKS GUD, jeg sier at det er nettsteder som EARN FOREX OG HELE DEMOKRASJONEN av internett og sosiale medier. I sine e-poster sier han at disse e-postene er konfidensielle og er beskyttet av personvernlover, og jeg burde ikke post dem her før deres samtykke. Jeg våger deg Mr Angus, vi legger her alle våre e-postmeldinger om tekniske problemer med plattformen din og viser hva de virkelige tjenestene og ansiktet av ic-markeder ser ut. Jeg vil sette i diskusjonsforumet bilder av sprer og bilde av plattformfrysingsvideoer som viser forskjellig prisinnspilling i miniterminalen og forskjellig i prislinjediagram Ingen er. BLIND BILDER DON T VIDEOER DON T LIE riktig Angus Hvis jeg er en løgner, ligger også bilder. I DARE DU GJENSTILLER TEKNIKEN I DIN TEKNISKE PROBLEMER OG INGEN PRIS FEED DØD PLATFORM .---- tap for herr Angus er åpenbart bare de lukkede posisjonene og ikke katastrofen du kan oppstå av passif-tap i pengemarkedet når IC MARKET PLATFORM FRYSER ELLER GJELDER FOR MERE enn AN. hendelsen skjedde på 2013-05-14 for å nevne at det ikke var den eneste gangen som hadde problemer med fryse og andre problemer den dagen, handlet jeg fint til 9 53 gmt 1 gang så plutselig neiforbindelse med IC-markeder plattform Verken noen feed fra MAM-kontoen jeg relogged i og samme ingen feed situasjon jeg ringte umiddelbart ic markeder og fikk Mr Angus på telefonen fortelle meg. at de har et problem med serveren og det vil bli løst snart forex handler ikke om veldedighet alt som skjer med megleren må settes her tregt så bare for å nevne at jeg hadde 4 70 mange posisjoner og under dette problemet m jeg har en nedtelling på 0 9960-0 9965 før serveren ikke har matingssituasjon til det øyeblikket jeg m skriver 40 pips drawdown pris nå 0 9920 i us. dollars 4 70 mange x 10 usd mye x 40 1880 usd tap og kan ikke gjøre noe en stjerne er for forestillingen normalt det skal være -2 stjerner Mr Angus sa på telefonen at vi vil diskutere for. losses senere etter at de løser problemet, inviterer jeg ham til å gi et svar. James basumatary India Trading-konto 1XXXXXXX2.Friday, 3. mai 2013. Jeg vil ikke si at det er en dårlig megler heller ikke jeg vil si det beste i det er greit med denne megleren, men en ting er å forsiktig når du arbeider med denne meglerkontoen, kan du gå til negativ saldo i nyhetstidene når er posisjonene dine mot å stoppe tap eller ta fortjeneste, ikke jobbe i nyhetstidene. Jeg har min egen erfaring med å gå negativt balanse Jeg liker denne megleren, men det veldig har forstyrret meg veldig alt som skjedde, jeg kunne ikke sove godt om natten, jeg lurer på at etter å ha handlet fortjeneste i flere dager og tjene anstendig, hvis det bare tar bare noen minutter å vasket ut balansen min da hva er fordelene ved å si det på alle gode ting sier jeg ikke at det er en dårlig megler, men du handler med denne megleren, vær forsiktig i nyhetstid, hele livet tjener tar bare et sekund å vasket av Jeg er fortsatt en handelsmann av denne megleren, men jeg var ikke forventer at denne megleren ikke gir garantert. Christopher Martin IC Markets Support. Friday, 3. mai 2013. Vi har gjennomgått vår kundedatabase, og vi har ikke Murray fra Manchester som klient på vår Demo eller Live Severs. Videre har vi ikke hatt enhver korrespondanse vedrørende en handelsundersøkelse. Vi ber deg om at du kun sender ærlige vurderinger på dette nettstedet om IC Markets eller noen annen megler for den saks skyld. Kundestøtte Officer. IC Markets Australian Forex Broker Review. IC Markets eller International Capital Markets er en av Den raskest voksende Forex Brokers i Australia Det er en ECN Forex Broker med sitt hovedkontor i Sydney og representasjonskontorer over hele verden, inkludert Vietnam og Kina. Det er fullt regulert med Austra lian Financial Service License 335692 og ble oppført som en av de 10 beste Forex meglerne i verden. IC Markets er grunnlagt i Sydney, og er en av Australias eldste Forex-leverandører. Hva vi fant i vår IC Markets Australian Forex Broker gjennomgang Høyeste nivåer av utnyttelse Lav Spreads starter på bare 0 4 Pips Ingen provisjoner belastet ved å trekke ut flere handelsplattformer på tilbudet Excellent Customer Service Sound National Regulation. What er IC Markets mest populære Feature. Low sprer starter fra 0 4 pips, ingen provisjon på uttak, høyeste løftestang og nei handelsrestriksjoner er utvilsomt deres mest populære funksjon, så vel som det faktum de ble valgt blant verdens topp 10 Forex meglere. Top Execution Speeds. Our IC Markets Australian Forex megler gjennomgang fant at på grunn av selskapets servere ligger innenfor Equinix NY4 datasenter i New York, eksekveringshastigheten var lys raskt Alle valuta - og valutamarkedsdataene kommer fra her, noe som betyr kompaniet y kan sikre lav ventetid mindre enn 1 milli-sekund og kan garantere rask gjennomføring av bransjer. Spredninger tilbys av IC Markets. Ved å kombinere AUD USD 0 4 pip spreads med sine null dollar provisjoner Standard kun, tilbyr IC Markets sine kunder den laveste prisen Forex trading løsninger rundt. Vi sammenlignet IC Markets med ulike forex meglere og selv om Pepperstone tilbyr de laveste spreadsatsene fra 0 1, er IC Markets fortsatt betydelig lavere enn GO Markets 1 5 pips, CMC Markets 0 7 pips og ThinkForex 0 8 pips. Hvilken innflytelse gjør meglerens tilbud. 500 1-innflytelsen som tilbys av IC Markets, er så høy som den som tilbys av CMC Markets, Pepperstone og ThinkForex og høyere enn forholdene som tilbys av GO Markets 300 1 og OANDA 50 1 Ved å ha høyest mulig innflytelse av 500 1, handlerne kan handle 500 ganger det beløp de opprinnelig deponerte. For eksempel, et innskudd på 200 innskudd som kreves ved 500 1 betyr at du kan styre 100 000 valutaer på markedet mens t han forbedrer definitivt oppsiden din, og åpner deg også for utrolig risiko. Don t bite av mer enn du kan tygge, kjenn dine grenser og opplev nivåer før du begynner å handle med valuta. Promotional Bonuses. Promotional bonuser ble ikke tilbudt av selskapet da vi samlet vår IC Markets Australian Forex Broker Review Vanligvis registreres bonuser kun for en begrenset periode. Dette bør imidlertid ikke ta bort fra de andre tjenestene og funksjonene til IC Markets Hvis en sign-on bonus blir introdusert av selskapet i nær fremtid, vil vi oppdatere denne IC Markets Australian Forex megler gjennomgang deretter. Hva Forex Platform er tilbudt av IC Markets. IC Markets tilbyr tre handelsplattformer MetaTrader4 og MetaTrader5 for live trading, samt cTrader plattform Over alle plattformer IC Markets tilbyr en ekte ECN for MetaTrader og cTrader ECN-konto, noe som gir et perfekt miljø for automatisert handel og scalping uten forhandler desk. IC Markets plattformer er kjent for sin høye hastighetstilkobling og kan lastes ned enkelt Forex megleren tilbyr også mobil handel på tvers av både iPhone og Android-enheter, samt en web-basert versjon. Handelsplattformen som tilbys av IC Markets er enkel å bruke og er designet for uerfarne handelsfolk. Alt du trenger er en PC eller en bærbar PC og god Internett-tilkobling, og du kan begynne å handle med denne forex-megleren. De tilbyr unike ordreidentifikasjons-, styringsrapporter og muligheten til å velge mellom tre forskjellige allokeringsmetoder proporsjonal, mye og prosent. megler som styres nasjonalt under lisensnummeret 335692 Dette betyr at det ikke er nødvendig å bekymre deg for at IC Markets kan være et svindelfirma. De har en stor liste over kunder, både detaljhandel og institusjonelle som kan garantere selskapets legitimasjon. De har en solid økonomisk bakgrunn og er forpliktet til å beskytte investor, forbruker og kreditorinteresser. Hvorfor er australsk regulering viktig lia har noen av de strengeste og mest robuste finansreglene i verden. Loven som styrer finansbransjen dikterer statusen til et selskap som tilbyr finansielle produkter, tjenester eller råd til forbrukerne. For å fremme integritet, oppmuntre forretninger og holde markedet tikkende sammen pent, finansielle tjenester selskaper, inkludert Forex CFDs meglere er tungt regulert Dette sikrer at innskuddene dine er 100 trygge da de holdes i segregerte bankkontoer, slik at selskaper som IC Markets Australian Forex Broker vurdering ikke kan investere eller tjene en avkastning på dine hardt opptjente i Den gjennomsnittlige tiden Til slutt betaler det seg å handle med en Aussie megler som IC Markets. Customer Service Levels. Considering at IC Markets er et av de største meglerhandelsselskapene, ville man tro at deres kundeservice ville bli tregere, men i motsetning til dette, deres kundeservice er ganske tilfredsstillende Traders kan nå dem gjennom ulike kanaler som e-post, Skype eller telefon. Hva er amazi ng er at deres responstid er innen 15 minutter, og forhandlere kan forvente at deres problemer løses innen 24 timer. Selskapet er også dedikert til sine pedagogiske sentervideoer og artikler som er bra for de som ikke har noen tidligere kunnskaper i trading. Conclusion IC Markets Australian Forex Broker Review. In avsluttende vår IC Markets Australia vurdering, kan handelsmenn være sikre på at tjenestene de vil motta er av høyest mulig standard Mekler er oppført på den globale topp 10 forex meglerlisten Traders har tilgang til stramt sprer, likviditet, prising og en god kundeservice De er det beste valget for handelsfolk på jakt etter en australsk baserte Forex megler, men er ikke vårt nummer ett valg på grunn av at deres spredningsgebyrer blir noe høyere enn det som tilbys av Pepperstone. Om sammenligning av Forex Brokers. Denne Forex Broker sammenligning og IC Markets Australian Forex megler gjennomgang ble gjennomført 26. januar 2017 basert på ressurser samlet fra forex megler vi bsites Hvis du har noen forslag til endringer, vennligst kontakt oss via kontaktskjemaet på vår hjemmeside. Markedsundersøkelse. Markets er en etablert aktør i den australske forexindustrien, klarert siden 2007.Rating 5 Omtale av Noam Korbl 26. januar 2017.

No comments:

Post a Comment