Sunday 22 October 2017

Aksje Alternativer Aktivitet


4 tips om sporing av uvanlige alternativer Aktivitet Hvordan gjør du det? 8217s et spørsmål I8217ve ble ofte spurt med hensyn til å finne alternativer som er klare til å bevege seg og være på høyre side av handelen. I de siste årene har jeg vært veldig hemmelighetsfull og har ikke gitt den informasjonen til noen. Etter mange år med å dodging dette spørsmålet, er jeg klar til å avsløre verktøyene jeg bruker, hvordan jeg forstår den uvanlige alternativaktiviteten, og viktigst, hvordan å handle det. Som du vet, bruker gode alternativer handelsfolk innflytelse for å tjene penger med minimal kapital. Å være en kjøper av et alternativ er en lav sannsynlighetshandel siden seksti prosent av opsjonene utløper verdiløs. For å lykkes i å gjøre en stor fortjeneste i samtaler eller sett, tror jeg at du trenger å vite hvor store penger som går i opsjonsmarkedet. Å være i stand til å oppdage hvor penger flyter i opsjonsmarkedet vil typisk gi deg en fordel for å holde deg foran publikum. Jeg har ofte bemerket at uvanlig opsjonsaktivitet signalerer et potensielt stort trekk. Årsaken til at uvanlig opsjonsaktivitet ofte signaliserer et potensielt stort trekk er at innsidere vanligvis vil handle på informasjon de hører eller har hodet på nyheter som vil føre til at aksjekursen beveger seg. Disse innsiderne vil krypse inn i opsjonsmarkedet for å gjøre svært store innsatser til profitt på den innflytelsen som alternativene gir. Jeg forblir det beste i bransjen for å kunne se og spore denne typen aktivitet og levere informasjonen til klientene mine via abonnementstjenesten. Mange prøver å kopiere eller til og med kopiere det jeg gir, men min innsikt og erfaring fortjener alltid. Finne Wall Street8217s mest lukrative handler Rapporter Hvordan den lille fyren kan tjene på Wall Street8217s beste handler Aktiviteten i Aruba Networks Inc. (ARUN) i dag er et perfekt eksempel. På fredager har jeg et live chatrom åpent for medlemmer slik at vi kan handle ukentlige alternativer sammen. Klokken 10:58, EST, løp jeg gjennom mine typiske morgenskanninger for å spore uvanlig opsjonsaktivitet og jeg plukket opp noen store kjøpere av 23. mars samtalen på 0,40 per kontrakt. Nedenfor finner du en liste over de ti beste bestillingene for i dag, og du kan se at de kom inn klokken 10:39 om EST som kjøpere av store blokker av disse kontraktene. Topp 10 bestillinger i Aruba Networks Denne typen handling får alltid min oppmerksomhet fordi disse er kjøpere av call options kontrakter som utløper om syv dager, hvorav to er ikke-handelsdager. Den eneste måten disse samtalene vil tjene på, er hvis prisene går høyere neste fredag. Hvis du ser på 1-minutters diagrammet nedenfor, vil du legge merke til en stor spike i volum på samme tid som disse anropene ble kjøpt. 1 minutts kart over Aruba-nettverket Etter at aktiviteten rammet, fortsatte aksjekursen å flytte en annen 1,00 høyere. Disse anropsalternativene som ble kjøpt, nådde en høyde på 0,85 per kontrakt og avsluttet dagen på 0,70 per kontrakt. Jeg varslet medlemmer i chatrommet mitt, at dette ser ut som om det kan få et trykk da samtalene blir tilbudt rundt 0,15 av kjøperne. Uvanlig alternativaktivitet er bare en indikator. Etter min mening er det den mest sanntidsindikatoren tilgjengelig fordi den viser meg hvor pengene går i opsjonsmarkedet. Jeg henter vanligvis på den uvanlige alternativaktiviteten og bruker teknisk analyse for å filtrere ut ideer og finne de handler som har størst risiko for å belønne. Uvanlig Alternativ Aktivitet 8211 Her er mine fire tips: 1. Volum 8211 Sammenligne volumet i samtalevolum versus gjennomsnittlig daglig handel. Ta det et skritt videre og sammenlign volumet i en bestemt kontrakt med tidligere åpen interesse. Jeg liker å se volumet minst tre ganger det gjennomsnittlige daglige volumet. Hvis volumet er større enn den åpne interessen, vet du at det er noe uvanlig alternativaktivitet. Hvis du lurer på om volumet er nytt, så se neste dag for å se endringen i åpen interesse. Jeg liker å se opsjonsvolumet forekomme i store blokker på 100 kontrakter eller mer. Denne størrelsen indikerer at volumet er et resultat av institusjonell kjøp i stedet for detaljhandelskunder som prøver å finne neste varme lager. Institusjonene pleier å være de smarte penger, og det er det jeg vil følge. 2. Gå bakover Når du legger merke til en endring i aktivitet, se på alternativene i de forste to månedene for å se om noe fanger øyet ditt. 3. Nyheter Uvanlig alternativaktivitet skjer ikke i vakuum. Det er en grunn til det, og det er ofte knyttet til dagens overskriftsnyheter. Du vil holde dagens nyheter i bransjen, samt pressemeldinger om konferanser og andre viktige hendelser. Etter at du har identifisert det som ser ut til å være noe uvanlig alternativaktivitet, må du avgjøre om aktiviteten åpner, kjøper eller selger. For å gjøre dette, se på Bud og Spør på kontraktene og se for å se hvor den siste handelsprisen er, for å se om handelsmenn er aggressive ved å selge alternativet (treffer budet) eller kjøpe alternativet (villig til å betale tilbudet ). 4. Spillover Se etter spillover i andre strike priser. Markedsførere vil typisk ta den andre siden av handelen. Med andre ord vil de forbli delta nøytral ved å selge samtaler for å lette transaksjonen, og da vil de umiddelbart motvirke sin posisjon ved å benytte den underliggende aksjen. Det betyr at de kjøper aksjer mot samtalene de solgte. Men hvis de tror at kjøpet er et resultat av smarte penger, kan de hekke sin posisjon ved hjelp av andre alternativer som resulterer i et spillover i kjøp av samtaler ved forskjellige streik. Jeg håper at du har lært noe av denne informasjonen, og at du kan dra nytte av de tipsene jeg delte i dag. Jeg utfordrer deg til å begynne å se mer inn i alternativkjeden når du ser på forskjellige tickersymboler. Hvis du er interessert i å lære mer om uvanlig opsjonsaktivitet, verktøy jeg bruker, eller viktigst, hvordan du handler det. Jeg opprettet en trinnvis rapport som lærer deg nøyaktig min prosess som du kan begynne å bruke i dag. Finne Wall Street8217s mest lukrative handler Rapporter Hvordan den lille fyren kan dra nytte av Wall Street8217s beste handler Jeg har lært mye av artikkelen din om Tracking Option Volume og var imponert over din skriving. Jeg har noen sak handel spørringer håper du kan hjelpe svar. For NQ (NetQin Mobile) økte 31 i går (4. juni) 8217s handel. Jeg har sjekket alternativet Intervalldiagram, samtalen og settvolumet skiller seg ikke mye fra 6. juni. Det høyeste satt P6.5-volumet er 1209, samtale C9-volumet er 972. Som du vet før 4. juni, ble det åpnet en hendelse som heter uavhengig granskingsrapport. Det burde lede den store hovedstaden for oppføring. Så jeg lurer på hvor du skal sjekke 3. juni (før handelsdagen) 8217s volum for Call-alternativet jeg sjekket CBOE-nettsiden, men ikke tilgjengelig. Et annet eksempel er EJ (E-House (China) Holding), jeg la merke til at juni 5th8217s handel satte volum Put Strike P8 (21. juni) volum 9005, stor åpen interesse enn gjennomsnittlig volum og Putcall-forhold er 90053000. Avhengig av det kan jeg følg puten og kjøp denne Put 8 (21. juni) og satse på at det vil falle under 8.Nå er aksjekursen 8,94. Jeg gleder meg til å høre fra svarene dine. Med vennlig hilsen Jeg har lært mye av artikkelen din om sporing av volum og var imponert over din skriving. Jeg har noen sak handel spørringer håper du kan hjelpe svar. For NQ (NetQin Mobile) økte 31 i går (4. juni) 8217s handel. Jeg har sjekket alternativet Intervalldiagram, samtalen og settvolumet skiller seg ikke mye fra 6. juni. Det høyeste satt P6.5-volumet er 1209, samtale C9-volumet er 972. Som du vet før 4. juni, ble det åpnet en hendelse som heter uavhengig granskingsrapport. Det burde lede den store hovedstaden for oppføring. Så jeg lurer på hvor du skal sjekke 3. juni (før handelsdagen) 8217s volum for Call-alternativet jeg sjekket CBOE-nettsiden, men ikke tilgjengelig. Stocks With Unusual Option Aktivitetsbeskrivelse: Uvanlig aktive alternativer kan ofte indikere at en stor begivenhet på lageret er i ferd med å ta sted, eller at usofistikerte investorer (ved hjelp av alternativer i stedet for innflytelse) potensielt gjør en irrasjonell innsats. Her er en liste over aksjer med uvanlig høyt valgvolum per 19. november 2014. Også oppført er det spesifikke alternativet med det uvanlige volumet. Mest sett porteføljer 11.24.14 07:56 BALTIMORE (Stockpickr) - Denne Thanksgiving, har din kalkun og potetmos med en side av aksje gevinster. Det kan høres overraskende, men statist. 11.21.14 11:27 BALTIMORE (Stockpickr) - Hvilke aksjer skal jeg kjøpe Det er det evige spørsmålet som de fleste investorer bruker mesteparten av tiden på å lure på. Men er det t. FREE registrering nødvendig å fortsette. Du har sett 6 sider i løpet av de siste 6 timene. For å fortsette, vennligst registrer deg på Stock Options Channel for ubegrensede sidevisninger og vårt gratis ukentlige nyhetsbrev ved å skrive inn navn og e-postadresse nedenfor. Registrering er helt gratis. Ved å registrere deg, godtar du vår personvernpolicy for brukervilkårene. Hvis du er i Canada, må du klikke her for alternative registreringsside. Problemer med registreringsplagget Aktiver nettleseren din for å motta vår informasjonskapsel for å løse. Andre spørsmål Send oss ​​e-post på: infostockoptionschannel Merkbar mandag Alternativ Aktivitet: UNP, DLTR, HAL StockOptionsChannel Opphavsretts kopi 2012 - 2017, Alle rettigheter reservert Ingenting i aksjeopsjoner Kanal er ment å være investeringsrådgivning, og representerer heller ikke råd fra, eller anbefalinger fra BNK Invest Inc. eller et av dets tilknyttede selskaper, datterselskaper eller partnere. Ingen av opplysningene i dette dokumentet er en anbefaling om at en bestemt sikkerhets-, portefølje-, transaksjons - eller investeringsstrategi passer for en bestemt person. Alle seere er enige om at BNK Invest, Inc. under ingen omstendigheter vil være ansvarlig for eventuelle tap eller skader forårsaket av din avhengighet av oppnådd informasjon fra datterselskaper, partnere, offiserer, ansatte, tilknyttede selskaper eller agenter. Ved å besøke, bruke eller vise dette nettstedet, godtar du følgende fullstendig ansvarsfraskrivelse for brukervilkår og personvernregler. Video-widget og markedsvideoer drevet av Market News Video. Sitat og opsjonsdata forsinket minst 15 minutter aksjekursdata drevet av Ticker Technologies. og sammenslåing. Kontakt aksjealternativer Kanal Møt vår redaksjonelle stab. Den fremste siden for aktive opsjons - og egenkapitalhandlere, som gir den raskeste, mest grundige og nøyaktige valganalysen i bransjen. OptionsHawk er det første og beste stedet for å gi sanntidsanalyse av institusjonelle og uvanlige opsjonshandler. OptionsHawk gir live intraday opsjonsanalyse, slik at du kan handle med 8216smart money8217, da jeg overvåker store institusjonelle handler og uvanlig opsjonsaktivitet. Alternativmarkedet har konsekvent vært en ledende indikator på fremtidig prisbevegelse i aksjer. Jeg har konsekvent vært i stand til å forutsi store lagerbevegelser på grunn av overtakelser, inntjening, tekniske pauser og andre hendelser som flytter aksjer. Min evne til å kombinere opsjonsaktivitet med mange års erfaring i teknisk og grunnleggende analyse gir meg en konkurransefortrinn for å finne eksplosive handelsmuligheter som ikke finnes andre steder. Options Hawk gir live trading strategier, markedsanalyse og mer til kunder. Alternativer Hawk-produkter gjør gode handelsmenn Elite gjennom idegenerering og optimal rewardrisk-strategier. SampP ble stengt høyere i tredje uke i rad, fjerde av de første seks ukene av året, og til slutt brøt de gjennom 2300 til nye høyder på sterk bredde. Vi berørte kanalmotstanden på 2.320 denne uken dannet fra Brexit-nedturene til augusthøyde som kan føre til en kortsiktig tilbaketrekking, men banen med minst motstand forblir til slutt høyere med 2.450 det målte målet fra 20152016-serien. På kortere sikt viser auksjonen en sunn prisaktivitet med stort volumområde fra desember januar i en ny test i forrige uke og flyttet høyere. 8- og 13-EMA er nå krøllet høyere med kortsiktig momentum og RSI klatring over 75, men en indikator som kan overkjøpes i flere uker. MACD krysset bullish i denne uken og viser den sterkeste oppadgående momentum siden desember og månedlig ligner veldig tidlig i 2013. Støtte denne uken vil fortsatt være den stigende 8-EMA på 2300 og deretter 20-EMA som har vært hovedlinjen i sanden siden valget sitter nå på 2.287. Målene ovenfor vil være 2 329,50 og 2 349. Den siste AAII Sentiment Survey for uken avsluttet 28 viste en 3 økning i bullish svar til 35,8, en 3,5 stigning i nøytralt sentiment til 36,5, og en 6,5 fall i bearish sentiment til 27,7. Nøytralt sentiment fortsetter å handle over det langsiktige gjennomsnittet, mens både bullish og bearish er under. NAAIM eksponeringsindeksen steg marginalt til 96,26. Lipper Fund Flows viste tilstrømning av 2,4B til aksjer, den andre rette uken med tilstrømning, mens skattepliktige obligasjoner hadde 7,5B innflytninger. Fra fredag ​​i nærheten hadde NYSE 219 nye 52 ukers høyder mot bare 3 nye nedturer mens Nasdaq-forholdet var på 21922, sterk bredde. Andelen SampP 500-aksjer som handler over deres 50-dagers MA, steg til 70,40 mens prosentandelen over deres 200-MA hoppet til 75,8. CBOE Equity PC-forholdet stengt ved 0.70 og Index PC-forholdet stengt ved 0.97. NYSE Cumulative AD stengt ved nye høyder mens Summation ble stengt på sitt høyeste nivå siden september. NYMO stengt kl. 27.35. Jet Blue (JBLU) med 5.000 april 19 samtaler åpner for 1,05 i dag på PHLX i en lagerutskiftning, aksjer spolet under 50-EMA og lagre resten av gruppen nylig, Pentair (PNR) uvanlige kjøper av 1000 april 6065 samtaler sprer 1,24 på PHLX og ISE. 10,7B Industrial trades 15,55X-inntekter, 2,2x salg og 21,4X FCF med et utbytte på 2,34. PNR solgte nylig sine ventiler og kontrollerer enheten til Emerson (EMR) og RBC økte målet til 70 da kostnadskontrollene og gjeldsutbetalingen var gunstige. Lukket Skyworks (SWKS) Samtaler 63 i 727 Lukket Braodcom (AVGO) Kalender Samtalespredning 62.79 på 726 Lukket General Electric (GE) Putt 68 på 726 Lukket Deere (DE) Sett Spreads på 132 på 72516 Lukk Herbalife (HLF) Samtaler 148.55 på 71516 Closed Charter (CHTR) Kaller 134 på 7816 Closed Mead Johnson (MJN) Samtalespredning på 136 på 63016 Closed Boeing (BA) Setter spred på 100 på 62716 Closed General Mills (GIS) Samtaler på 150 på 62016 Closed CarMax (KMX) setter 77,8 på 610 Closed Gold (GLD) Samtaler 72.2 på 69 Closed Conagra (CAG) Samtaler 80 på 68 Closed Constellation Brands (STZ) Samtalespørsmål 83,3 på 68 Closed Union Pacific (UNP) Samtaler 74 på 68 Closed Celgene (CELG) Samtalekalender Spreads 140.5 på 526 Closed Red Hat (RHT) Samtalekalender Spreads på 51,6 på 525 Lukkede IBM-samtalespreder på 77,59 på 510 Joe. Jeg setter pris på arbeidet ditt mer og mer. Med din innsikt i løpet av de siste fem månedene, har min handelskonto vokst pent. Bruce Hver gang jeg sammenligner Goldmans ukentlige nyhetsbrevs nyhetsbrev med nyhetsbrevene dine, ser ut som om du stort sett overgår dem. Jeg har aldri sett en fyr som deg. - Shiv, jeg vil også klare meg. Dette er uten tvil den beste servicen jeg noensinne har abonnert på. fantastiske samtaler. Takk for alt du gjør. - Desert Irish Im ny til din tjeneste, men så langt er ideene du slår ut, utrolig og raske. Mange nye muligheter presenteres hver dag. Bare fantastisk. - Gjest, jeg har nettopp abonnert, er dermed den beste servicen jeg har funnet på internett. Robbie Jeg kom inn på de WSM-samtalene i forrige uke, men solgte i går for 300 ønsker jeg holdt nå. THX-Andy Flott nettsted og markedsdekning. Du er bedre enn OptionMonster og mange andre som jeg har kastet bort tusenvis av dollar på. - Fahad En annen 100 Gainer om 1 dag Jeg vet ikke hvordan du gjør det, men hold dem på plass - Jay Solgt EMC kaller 106 Gaim og Visa (V) krever 151 Gain Great Picks Joe - Jeremy Jeg har nettopp laget 8400 på MCX apr 67-55 på mindre enn 5 minutter. takk for varselet - Javier Just gjorde en dobbel med TXT-anropene i løpet av få minutter med handel - Andy Closed WHR-samtaler 550 Gain - Craige Closed 400 Gain på HTZ i 1250 Calls - Frank 30K ion EQIX posisjon i dag på under en time. denne tjenesten er utrolig thanx igjen Joey - Andy Din tjeneste er flott og addicting - Jeg forstår ærlig ikke hvordan du har en linje utenfor huset. Prøv å få denne tjenesten - Ryan Joe, thanx for alle de gode handler. Din tjeneste er FØRSTE KLASSE. - Bob U R DA MAN I DO på 0.40, ut på 0.70 - kul 75 fortjeneste i få minutter. - Ayan Start min prøveperiode medlemskap i dag. Kjøpte STRI klokken 26.47 i morges, og jeg har allerede betalt for 3 måneder av MAX-tjenesten din. Vil offisielt bli medlem i løpet av et par dager. Du Rock.-Rodg3r Joe du rock Fikk i MYL Nå 19call for 0.26, kom ut på 0.49) - Ayan takk Joe. Jeg kjøpte CMG 350 puts på fredag ​​for 670. etter å ha sett deg nevne det. tok det av på høyene for 12 .. allerede betalt for 2 måneder av din mest fremragende service. - Lisa jeg kjøpte CIE 17,5 februar kaller på 1,10 og solgt i dag på 1,80. Det er så mye verdi og handling som deles i handelsnavet. Jeg tror jeg kan gå uten det. Jeg skal logge når prøveperioden løper ut. - Dan Jeg åpnet opsjonskontoen min i forrige måned, allerede opp 42, fortsett det gode arbeidet - Jeg har prøvd mange, mange tjenester jeg må si er at du har hode og skuldre over alt annet 1. All round excellence 2. Høy kvalitet innhold i stor mengde, men svært effektivt presentert 3. Handle og tidsriktige ideer 4. God læring 5. Gjøre penger rett utenfor flaggermuset .. masse hjemløyper. - Individual Trader Jeg ville bare si at tjenesten din er utrolig, og jeg er en ny levetid medlem. Du gjør mer arbeid og har mer informasjon som er bedre presentert enn noen annen tjeneste som jeg noensinne har sett. Fortsett det gode arbeidet, herre - Jeg har vært medlem i nesten 2 måneder og har ca 80 vinnende handler, og kontoen min er nesten 200. Jeg har endelig en ekte kanthandel. Takk for din tjeneste. - Daniel Store ting. Jeg var med OptionMonster Pro i 3 år, trodde Id gir denne tjenesten et forsøk, så du på Twitter, vel, jeg sluttet bare OptionMonster, info her er latterlig. Og en ting til, tjenesten din er 200 per måned billigere mer av et sosialt nettsted, med noe innhold, men innholdet her er galskap og mye mer forretningsmessig, jeg elsker det. - Kevin Takk for din abonnementstjeneste. Beste verdi jeg har funnet online for en grundig analyse av opsjonsmarkedet - Miles Mason Jeg har vært en premie medlem av og på i mange år nå. Din tjeneste er topp hakk, uten sidestykke. - Jeg har vært premie medlem av og på i mange år nå. Din tjeneste er topp hakk, uten sidestykke. - Masmasta

No comments:

Post a Comment